Monday, June 27, 2011

FOLLOW Saya Balik..

hai korang.. kali nie nak kongsikan sikit pendapat sal isu hangat dalam bidang Blogger.. isu FOLLOWER.. ops! pape pun.. entry nie takde kene mengena ngan sape² pun tau.. sekadar luahan hati..

sebab apa entry nie lahir yer? sebab dah banyak kali kuh TERbace entry pasal nie semasa blogwalking..

kat sini adela beberapa persoalan dan pendapat saya sendiri..
korang bace jelah yer..

sikap tulis kat shoutbox : i da follow u.. hit me back!

saya follow aje.. da dye follow kita, ape salah nye kite follow dye balik kn?
tapi ramai yang cakap buat ape follow kalau content blog tak menarik atau mane leh paksa bab follow nie.. terpulang pada korang lah kan.. blog korang.. hee

join contest nie.. hanya perlu like dan follow blog ini..

saya layan kan aja.. lagi pun like dan follow jek pun.. bukan apa sangat pun.. saya tak kisah.. asal dapat main contest.. tak menang pun tak ape.. bukan pasal nak kejar hadiah.. cume isi masa lapang.. (pada yang betol² nak menang tuh.. like dan follow jela.. nak adiah mane boleh free)
**masuk tandas pun 3 kupang..

orang mara sebab dye follow kita, kita tak follow dye..

yang memollow tuh kena lah faham.. bukan nya 24jam kita duk menghadap blog nie.. lagi pun kadang² tak perasan sangat.. atau pun kelajuan internet tidak mengizinkan.. sabar² la si pemollow..

bagi saya lah.. saya tak kisah sangat la sal isu nie.. saya bkn KAKIBLOGGER pun.. wat blog pun suka².. nak ade jugak.. jeles tengok kawan² ade.. hee.. yang saya follow tuh pun bukan saya bace sangat.. mane lah ade masa.. pape pun.. pada FOLLOWER saya.. terima kasih lah yer.. kite leh berkawan.. kawan tak kira kat mane² pun boleh.. kadang² kat kedai kopi pun leh dapat kawan.. tak mustahil bukan.. Blog bagi saya tempat saya berkawan dan tempat mengadu juga tempat berkongsi apa yang saya minati..
**biar FOLLOWER cinoet.. tapi ramai yang mengomen n reader.. =P


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

4 comments:

BudakBudak said...

betol tu...
kadang2 meluat dgn i follow u, follow u back..
nmpk sgt xiklas kn?
yg lagi teruk, i follow u,follow me back, tapi sbnarnya xfollow pon..
ish3...
blogging ni biarla iklas,kn?

areyf said...

btol sgt la tuh..
bia ckit follower tp ramai reader.. hee.. =P

.F.i.D.a. said...

like. :)

areyf said...

tq fida..