Friday, June 10, 2011

H.A.C.K.S

Suka makan gula-gula?..aku pun suka jugak..

Pernah makan gula2 HACKS..ala yg ada gambar org tua kat plastik pembalut nya tu..

iya yang plastik dia warna merah macam kat bawah ni :



aku nak cite pasal gula2 Hacks ni la.

Rupa2 nya ada maksud tersirat dalam perkataan HACKS ni.

Bapak aku cakap,dulu masa zaman dia muda2 dulu sebelum nak pegi mengurat mak aku..dia selalu makn gula2 HACKS ni.

Selalu gak la mak aku tegur..kenapa asal jumpe je ada bau gula2 hacks ni..

ok,pada yg tak pernah mkn..gula2 ni selain dari ada rasa dingin bila mkn,dia jugak ada bau yg fresh..jadi pada yg terlupa gosok gigi sebelum pegi keje..mkn 2 -3 biji gula2 ni..insyaaallah mulut anda tak berbau busuk..woohaa..

berbalik pada cite bapak aku tadi..bila dah selalu kena tanya ngan mak aku pasal gula2 hacks ni..bapak aku pun explain la..sebenarnya gula2 HACKS ni ada maksud dia..cite bapak aku kat mak aku..

"apa maksud dia"tanya mak aku

bapak aku jawab tenang "maksud dia :

H - Hanya
A - Aku
C - Cinta
K - Kamu
S - Sa-orang

itu la maksudnya dan itu la sebabnya abang suka makan gula2 ni"

Nak pendek kan cite..sbb kan maksud Hacks tu la mak aku jatuh cinta kat bapak aku tu...

pastu they get married and live happily ever after..ceh macam cite dongeng dulu2 je.

dan hari ni setelah 23 tahun simpan rahsia..bapak aku pecah rahsia tu kat aku..sebenarnya..dia makan gula2 Hacks tu sbb nak cover mulut dia yg berbau rokok tu...dulu bapak aku mmg kuat rokok..

adoi..pandai betul bapak aku cover line..

Tapi dia ckp cinta dia kat mak aku tu sampai bila2 tetap untuk mak.

Dan td dia siap warning jgn bocor rahsia

bapak..bapak..ok la..rahsia kat sini saje ye.


.........................

agak2 kalu aku guna modal bapak aku ni untuk usha gadis2..bole menjadi ke?? kena cube ni..haha

Sampai sekarang bapak ngan mak aku suka mkn gula2 hacks ni..


**rekaan semata² =P


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

14 comments:

Unknown said...

huh , igt btol2 =.='
baru jer teruja

miera said...

nk gune gak a nk cover bau okok..
keh3!!

areyf said...

xde nye btol..
nak cite sal HACKS jek sbenar nyer..

areyf said...

merokok mmbahayakan kesihatan la.. =P

.F.i.D.a. said...

arip... H.A.C.K.S :)

forever boleh? hahahaha~ :D

areyf said...

kaki nak? haha.. =P

.F.i.D.a. said...

xnak kaki je.. nak semua. :P

areyf said...

malas aku nak lyan.. huhu

Anonymous said...

cite ni best...

Apple Blossom said...

haha .. tektikk je nak cover mlut tu busukkk kan .. hehheh

areyf said...

anonymous.. citer ke lagu? hee =P

areyf said...

mc.moleq.. tahu xpe.. =P

Anonymous said...

cite la...lgu pun best gak...suke3

areyf said...

tq yer.. hee =P