Friday, August 5, 2011

Contest : Review Blog Dapat RM


sudah lama rasanya aku tak join contest.. blog nie pun dah lame tak update.. sekarang nie, memandangkan aku agak kelapangan dan kebosanan.. aku join lah Contest : Review Blog Dapat RMContest ni sangat simple. syarat? tak ada. tak perlu follow, tak perlu like, tak perlu tag. Korang cuma perlu review blog dia dalam satu entry dan hantarkan url dekat ruangan komen.


nak join sekali ker? klik banner nie.. aku galakkan sangat follower aku join.. HEHE!



ok.. promot sudah.. setelah di review, skank nak comment blog nie.. tuan tanah jangan marah pulak okey..

bagi aku lah kn.. blog nie sangat simple, kemas, dan teratur.. aku suka baca blog yang macam nie.. tak serabut.. 
header : simple, hanya ada nama dan tagline.. tapi sudah mencukupi dan aku suke! 
background : pemilihan warna yang sesuai iaitu pink dan putih untuk gegurl seperti anda..
widget : sedikit.. lebih bagus kalau aku kategorikan bijak.. maksud nya, takde lah blog semak dengan widget yang tidak perlu..
loading : aku bukak blog nie tadi.. cepat jek loading jek.. takde lah penat nak menunggu.. suke3!
font : pemilihan font yang sesuai.. cuma size nyer terlalu kecil dan comel lah, mudah nak baca bagi aku lah kan.. tapi kalau bagi yang rabun? tak tahu lah kan..

setelah direview.. aku nak bg rating lagi nie.. suke x?
anda dapat 4 dari 5.. he3!


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

18 comments:

BTS said...

4 bintang? best -best,kena pi lawat ni..zasss...

areyf said...

blogtilldrop

lawat jangan tak lawat.. he3!

tirahzairi said...

menakutkn komen2 blog nie..haiyaa...tp bgs gak..meh komen blog caye yg serabut tue plak..hihi

areyf said...

miss Tira

nak kne review gak ker?
okey! =P

tirahzairi said...

komen je...blog tira serabut..huwarghhhh

areyf said...

miss Tira

baeklah! =)

Nazri Noor said...

dah follow, jgn lupa follow balik http://mresan-lifeofadecentguy.blogspot.com

p/s: ur spongebob and profile picture are very disturbing(creepy)

Unknown said...

thnks sebab join :)

areyf said...

MrE

okok aje.. hehe! yeke? tapi suke spongebob tuh.. HAHA! tq!

areyf said...

salwaismail

takde hal lah..
join jela.. suke2!
hee3!

Abe Goreng said...

Wah 4 bintang tu, nk pi tgk sat.:D

PENGALAMAN PERTAMA PUASA!

areyf said...

Abe Goreng

pergi lah jenguk! =P

areyf said...

fahmie firas

thanks.. baiklah! =P

a.R said...

dah pg dah..simple jew....huhu...

areyf said...

Cik Muda Sae

simple dan cantik kan? hehe

miera said...

????
T__T
blurr..........

AJ said...

good luck

jemput join

Contest Design Banner Eyriqazz.Com

asyllaghazalli said...

wahhh blog arep dah power gila..lame x jenguk..jeng3 dah rmai follower..peewiit! cayalah rep! keep it up ;)