Tuesday, August 13, 2013

Raya 2013

raya kali nie seperti biasa lah, destinasi yang dituju Kuala Linggi, Melaka.. kampung belah ibu.. macam-macam aktiviti kali nie.. maklum lah balik awal, hari selasa aku dan keluarga dah sampai sana.. berkesempatan lah bersahur dan berbuka dengan atok nenek..



tapi.. ade tapi lah tahun nie sebab tahun sebelum nie aku asyik menerima.. tahun nie memandangkan aku dah bekerja walaupun baru 4 bulan.. kena lah jugak memberi.. rezeki elok dipanjangkan kata ibu aku.. baiklah ibuku, anakmu turuti segala cakapmu.. He3!!


lepas dah 5 hari aku duduk dekat kampung tuh, aku gerak balik ke klang.. terus pergi jenguk-jenguk kampung belah ayah pulak.. kat Kapar, Klang.. kampung belah ayah nie dah takde sape-sape.. kurang sikit mood, atok nenek dah takde.. Hmm


itu jela yang boleh aku kongsikan hari nie.. Selamat Hari Raya yer kawan-kawan !





Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

2 comments:

Muhammad Irfan said...

Salam Lebaran dan Salam Perkenalan :)
Singgah-singgah lahh ke Blog Saya ;)

areyf said...

Muhammad Irfan

Terima kasih.. ok!