Thursday, July 7, 2011

Blog Saya Ibarat..

huh! ok.. nie last untuk hari nie.. mungkin lah.. sejak berBLOG nie.. aku asek dok hadap laptop ja.. dah macam dating pulak.. haha.. aku join nie sebab aku nak cite panjang gak pasal blog aku nie..

join lah segmen Blog Saya Ibarat nie.. klik banner bwah nie..


kalau nak dijadikan cerita.. blog nie wujud pun atas sebab cemburu.. tengok kawan² sume ade blog.. so, aku pun sign up.. dan, tadaaa(sound effect la konon).. blog nie pun wujud..

dekat blog nie la.. tempat aku bercerita.. sume lah.. aktiviti harian dan juga info yang aku minat tok kongsi.. tak kira lah cerita pasal keluarga atau kawan².. aku sebat jek cerita kat sini.. janji enjoy.. haha! Blog aku nie aku ibaratkan macam KAWAN BAIK.. sume ade kat sini.. sume aku tepek kan kat sini.. seronok ade ko BLOG ooiii.. haha!

budak comei yang nakal..





**meh ler join korang sume.. meriahkan lagi segmen nie.. haha! jumpe kat sane..


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

4 comments:

Unknown said...

tq sbb join segmen ni..:D

♥ cik_farah ♥ said...

http://chocolate-tubbies.blogspot.com/ <-- link baru farah.. kalau sudi follow la balik.. hihihih... =)

areyf said...

ok aje.. hee!

areyf said...

♥ cik farah ♥

baik lah.. hee
=P