Thursday, July 7, 2011

" Bro, Kasi kritik blog gua skit ... bleh ?? "


haha.. join lagi.. lagi dan lagi.. kali nie.. ABG BEN pulak yang buat.. haha! bgus gak join segmen nie.. dari segmen nie.. leh la aku tahu blog aku nie ok ker tak.. orang suke ke tak.. and so on la.. ceh! betol ker aku speaking tuh? takpe lah.. layan jela yer.. haha!

korang join lah sekali.. mane tahu dapat komen yang positif.. mesti bangge kan? tak positif? ambik supaya kite dapat ubah mane yang tak elok tuh.. hee

mau join? klik banner bawah nie.. supaya leh baca lebih lanjut t..


dah join? bagus.. same² kite mengkritik dan dikritik.. pape pun, aku harap kite dapat jaga bahasa kite.. ingat! BUDI BAHASA BUDAYA KITA..

**bak kata cite Hantu Kak Limah.. BUDAYA KITA WAJAH KITA.. =P


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

28 comments:

Abby Salvatore said...

nakfollowblogini tp ada verification word yg juling mata membacanya...fail plak tuh!keh2

nice blog btw..

http://missgaban.blogspot.com/2011/07/brokasi-kritik-blog-gua-skitbleh.html

Anonymous said...

blog ni simple. just nice^^

huhuk meh kritik sini pulk
http://bbyuya.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

sarah harun said...

nice blog..loading pn cpat..
http://sitinursarahharun.blogspot.com/2011/07/brokasi-kritik-blog-gua-sikitboleh.html

sailaaf said...

sebagai blog orang lelaki, blog kamu agak kemas la. 1 page 1 post ke? boleh tambah lagi x? bagi 2,3 post bila bukak 1 page.. sebab bila baca bleh la dapat 2,3 harung sekali. hehehe...


suka la.kemas je nampak. =)

Alya Esprézzo™ said...

yuhuuuuuuuuuuuu alya dtg nie!! hehe blog arip dah smart cuma buang lagu dan widget yg tak perlu, keep on blogging! :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-boleh.html

FarizAtie said...

blog ni bersih je nampak,,hik3..selesa dipandang tp need some attraction sket kot eh...:)..come i join jugak kritik2 nih..:)

Anonymous said...

hai arif!

alamak lagu tu mcm x mesra pembaca lah! suka sponge bob tu :)

jom terjah n follow sini!

http://grandecaffelatte.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-bleh.html

Unknown said...

blog ni kemas
ringan nak loading
selamat berblogging ya!

http://littlenuur.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Zulqarnain Musa said...

blog ok jek..first tyme dtg jdik xbyk blh ckp......jom komen myside

http://journalsukasuki.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Nasz said...

dah follow awak..

memang simple blog ni..loading pun senang..

SEGMEN ABANG BEN : "BRO, KASI KRITIK BLOG GUA SKIT, BLEH?"

areyf said...

Abby Salvatore

yeke ade? alahai.. soei la tak taw..
huhu.. btw thanks ok.. =P

areyf said...

el-janna

thanks a lot awak.. =P

areyf said...

siti nur sarah

thanks a lot awak.. =P

areyf said...

sukasuki

hee.. thanks awak..
bukan tak nak tambah display post..
tak nak blog lambat loading jek..
=P

areyf said...

shiema sufian

thanks a lot awak.. =P

areyf said...

ninie_azriena

thanks a lot awak.. =P

areyf said...

Alya Esprézzo

haha! tu lah pasal..
dalam pertimbangan..
sayang nak buang ja..
thanks ok.. =P

areyf said...

miszatie

thanks a lot awak.. =P
okok.. saya tak tahu nak tambah ape masalah nyer...

areyf said...

Alin Hassan

yeke? haha..
kne padam lah macam nie..
btw thanks.. =P

areyf said...

LITTLE NUUR

thanks a lot awak.. =P

areyf said...

Zulqarnain Musa

thanks a lot der.. =P
kite same..

areyf said...

NasZ

thanks a lot der.. =P

Atika Farha said...

tukar font syg :)

areyf said...

Atika Farha ;D

yer.. thanks awak..
=P

Ezad Skytech said...

haaa... datang nak kritik ni...heee~

loading blog ni laju je... widget pon tak banyak.. nampak tersusun...

btw.. teruskan blogging ye...=D

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

areyf said...

Izzat Nazmi Saiful Bahri

thanks a lot der.. =P

Amir Aidid said...

hello there . ame singgah sini dari list segmen 'Bro , Kritik Blog Gua Sikit Boleh' , anjuran Ben Ashaari .

well , keep on blogging and dont stop ! and ohh , keep up the great work here ! okayy ? ;)

have a great day ahead and do take care . ohh , jemput singgah blog ame bila bila free ya . :)

areyf said...

A M E !

thanks a lot der.. =P