Tuesday, July 12, 2011

Ingat Tak Lagi ??

huh.. pertama sekali aku nak cakap yang aku seronok giler bila aku online aku tengok FOLLOWER aku dah ade..  baru lah aku ade mood nak post entry baru.. sebelum nie, nak bukak blog pun takde mood..

ok dah.. entry nie aku bukan nak citer pasal FOLLOWER.. aku nak cite pasal kartun yang menyerupai telur.. motif? takde ape pun.. saje aku nak mengimbas zaman kanak² dulu.. aku suka betul tengok kartun nie.. comel jek.. 

gambar bawah nie preview untuk kartun yang bertajuk YOKIES..


**korang yang bace, share la pengalaman korang kat ruangan komen yer.. =P


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

22 comments:

.F.i.D.a. said...

lalala~

dulu pon suke tgk jugak. :D

✿ Cik Nisa ✿ said...

ingat ingat . ingat sgt2 . hehe . best giler cite nie . dulu mase kecik2 suke tgok cite nie . dieorg family yang bahagiakan . suke tgok gelagat anak2 dye . rindu yea kat cite nie .

areyf said...

fida

hehe.. tiru3!
=P

areyf said...

Nisa Si Gadis

comel macam tuan tanah ker?
haha..

CintaKhadijah said...

suke sngt2 karton ni.. rase nak idop kat dunie diorang je.da la comel2.. ;p

✿ Cik Nisa ✿ said...

areyf : sgt perasan . bhahaha :P

areyf said...

CintaKhadijah

sorang lagi cakap tuan tanah comel..
haha..

areyf said...

Nisa Si Gadis

haha.. jangan lah..
malu lah.. huhu

cik ungu said...

ouuhh


dulu suka gila kartun ni


sekarang bila ingat2 balik..


ekh...


tak matangnya aku dulu..


deym..~

.F.i.D.a. said...

ceit. tiru pulak.

mne ade. ha tgk tu ramai yg tgk jugak tau. :P

areyf said...

cik ungu

sape tengok..
dulu mase kecik dye seorang yang comel lah..

areyf said...

fida

iyolah.. haha

Anonymous said...

aah la dulu slalu tgk cite ni jugak..hahaha

areyf said...

Alin Hassan

hehe.. da agak da..
mesti ramai rindukan kartun nie..

Yatt S. said...

kecik kecil dulu suka tengok Tomato Man. best !!!!

Tips : Cara Mudah Kantoikan Boyfriend Curang
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

areyf said...

Miss Y and Her World

oh.. kartun tuh ek..

Unknown said...

c0mel sangat..rindu nak tengok kart0n nie lagi...waaa

areyf said...

ABC

hehe.. tahu takpe..

Anonymous said...

salam and hai..
dtg n follow ur blog..
kartun ni igt2 lupe..
alangkah bgsnye disiarkn semula..mesti best..hehe
sy sgt suke tgk kartun sbb dpt hilangkn stress...

areyf said...

Haslinda Ariffin

haha! rindu ar tuh..
hehe..

nurfatiha blacky said...

suko tengok cito nieh

areyf said...

nurfatiha blacky

suka jugak!