Saturday, July 9, 2011

Kalau Saya dapat RM300

nak join? klik pada banner.. tq


kalau aku dapat RM300 tuh.. aku cadang nak belikan ibu aku handphone baru.. sekarang dye pakai handphone nokia 5130xm kot.. tapi handphone tuh da gelong sikit.. asek mati dan hidup secara tiba².. nak dengar lagu pun kadang² sangkut..ibu aku dah la suka dengar lagu.. memanjang jek dengar lagu.. haha.. aku rasa ape salah nye aku blanja kan duit nie dekat ibu aku.. dye da besarkan aku dari kecik sampai besar panjang nie.. tak pernah nak mengungkit pun.. modal yang dah dye kuar untuk aku? sumpah aku tak tahu.. sekarang pun da nak masuk 21 tahun..


handphone ape yang aku nak beli? mesti korang nak tahu kan? aku nak beli kan Sony Ericsson Spiro.. betul ker ejaan nyer tuh? takpe lah.. abaikan jela.. aku dah survey da kat mudah.. harga dalam RM240.. ape aku nak buat dengan yang lebih RM60 tuh? tuh baru lah untuk belanja aku.. boleh buat topup ke.. opss! ibu suka pkai HotTicket RM15.. huh! takpe lah.. belikan sekali.. kira langsam, belanja aku hanya RM45 jer.. ok lah tuh.. hehe..
Sony Ericsson Spiro  - Image
hehe.. nie lah barang nyer.. aku curi gambar nyer.. cantik kan?


budak nakal : Cik Azy, Cik Fida, Cik En


**ibu adalah segalanya bagi kita, bukannya teman istimewa kita.. =P


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

2 comments:

shidah2020 said...

wah ! hope anda berjaya . . :)

areyf said...

shidah2020

thanks awak.. =P