Tuesday, July 5, 2011

Pencarian Cik En dan Blog..

akibat kebosanan melanda.. sibuk lah tadi dok blogwalking.. jalan punya jalan.. nampak pulak bloglist pencarian cik en dan blog - warna tema blog.. aku pun join jela.. kalau korang nak join.. klik banner bawah nie..



kategori warna yang aku pilih mestilah black n white.. hehe.. tengok blog lah kan..

ape ek yang besh kat dalam blog aku? takde ape sangat la.. hanya ade cerita tentang aku dan info yang aku minat untuk berkongsi.. tu jer.. kalau minat tuh.. time kasih la yer..

cik en kalau nak jalan².. bace jela entry mane² jek... sume besh.. haha.. gurau jela cik en..

wah..! bergurau pula.. bole menang nieh.. haha..! pasan pulak kn..? dush³! sebelum aku mengarut jauh.. baik aku chow lu.. hehe

**korang² yang berminat.. join lah.. kite meriahkan lagi.. jumpe disana.. =P


Baca dan LIKE jer? Comment la sikit.. =P

9 comments:

Eintan Nurfuzie said...

black n white...cm lagu micheal jakson..cmne ni..nk masuk link black ke white ni?hehehhe
so..thnks cz join k
sampai masa t cik en akan listkan satu persatu ikut warna

areyf said...

owh.. ikot 1 warna ek?
soei lah sbenar nyer men join jek.. tak berapa nak paham..
camtu saya pilih black.. tq

Eintan Nurfuzie said...

its orite...ok..cik en dh listkan dlm black yek

areyf said...

tq yer..

Eintan Nurfuzie said...

huhu...cmne klu dua2 menang...cian yg x dpt..huhu...cik en listkan dlm black jer k?

areyf said...

boleh ker menang?
kalau ye, alhamdulillah.. hehe
ikot cik En jela..
hehe.. thanks ok..

a.R said...

singgah n follow.!

areyf said...

Cik Muda Sae

thanks.. =P

areyf said...

ninie_azriena

terima kasih..
okok!